Bad day to me!!! huh!!!

Pemandu yg bengong!!

Nyampah tol aku..ape nk jd la ngan manusia zaman skrg nih???xde budi bahasa langsung!!!ni yg aku nk marah ni...tgh ari td...aku g 'dating' ngan lia...member aku la..mula2 kiotg g mkn..pastu on de way balik aku lalu kt bas stand...mse nk lintas jln tuh aku bajet dh lepas la aku ngan lia ni lintas sb kete tu jauh lg..dkt nk smpai kt tepi jln tu tetibe org lam kete tu hon kt kitorg...punye la kuat..aku rse stu bas stand tu dgr...malu tu mmg malu yg amat la...jd tontonan kejap...geram tol aku...


Jurujual tiket bas SANI yg biadab!!

pastu insiden yg memalukan tu aku ngan lia naik la kt bas stand g kt sani express coz adik aku suh amik duit balance die yg tersilap kire...tiket tu adik aku beli smlm (23/11/2008) die beli utk 3org ke shah alam..tiket tu harga RM42.90 satu..klu 3??? RM128.70...adik aku kasi RM150.00..patutnye adik aku dpt balance RM21.30 kn???tetapi die kasi RM11.30 jek...adik aku ckp mase tu bdk yg jual tiket tu kalut cri duit balnce xckup..die g tnye kt mber diekt blkang..mayb sb tu tersilap..adik aku ni stu hal xcheck dlu..sje wt aku tensen..huh!!!mse aku g tu die kate xleh amik blik sb xde bukti..aku pon ckp la bkn sngaja...da mmg smpai umah bru prasan..nk bukti cmne lg??xkn nk tipu??aku punye la ckp elok2 die ckp kurg ajar..eee..geram tol aku...ntah ape yg die ckp aku xingt sb mse tuh aku pon blah sme ngan mulut aku balas balik pe yg die ckp...cmni la aku ckp "lain kali bagi duit balance org tu kira la elok2..xskolah ker??" da geram sgt mase tuh...abs sume org duk beli tket kt kaunter lain dgr kot???malu gk la...tp nasib la...bkn masalah duit tu aku nk sgt..bkn duit aku pon...tp budi bahasa tu kena la jg..kita ni kn manusia???xrugi pon ckp elok2...siap ckp luar g ngan aku..meluat aku dgr...huh!!!

UPMN terminate contract!!!

pastu insiden tu aku g jln2 cri brg sket ngan lia...de lg mood nk shopping...hehe..balik jek k.na bgtau td ade perjumpaan ngan UPMN (Unit Pengurusan Maklumat Negeri...aku mmg dh miss la sb aku kuar td...die ckp UPMN da terminate contract..lam erti kata lain dibebaskn dr kontrak..Berkuat kuasa hari khamis ni...aku kra ok lg dpt keje lain tp mber2 aku ni??diorg nk keje pe??kesian la weh...ape2 pon UPMN xpatot wt cm ni la....huh!!!!

2 comments:

widydib said...
November 24, 2008 at 5:03 PM

for the second time... upmn n nematix 2x5 jer....

MisZ sUeHaNa said...
November 25, 2008 at 12:57 PM

yups....sib baik aku dpt keje dh..tp xtau la leh tahan ke x ngan keje tu??huhu...takotttt...

Back to Home Back to Top MisZ SuEhaNa. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.